UNICEF: Επιμορφωτικό πρόγραμμα Teach4integration

H UNICEF (Refugee and Migrant Response in Greece) σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Πανεπιστήμιο Κρήτης οργανώνουν μια σειρά δωρεάν επιμορφωτικών προγραμμάτων για εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται στην εκπαίδευση παιδιών προσφύγων, με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG-ECHO).

Τα επιμορφωτικά προγράμματα:

απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς (με εστίαση σε αυτούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά χωρίς να αποκλείονται οι άλλες βαθμίδες) που έχουν στις τάξεις τους μαθητές πρόσφυγες ή διδάσκουν σε Τάξεις Υποδοχής ή σε Δομές Υποδοχής Εκπαίδευσης Προσφύγων.είναι προσανατολισμένα στις άμεσες ανάγκες των εκπαιδευτικών της τάξης.έχουν διάρκεια 60-90 ώρες και θα υλοποιηθούν με μεικτή μεθοδολογία (διά ζώσης και εξ αποστάσεως) από τον Δεκέμβριο του 2018 έως και το Φεβρουάριο του 2019.

Στόχοι:

Μετά την ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος αναμένεται οι συμμετέχοντες:

να έχουν αποκτήσει εποπτεία του πεδίου της εκπαίδευσης προσφύγων και των εκπαιδευτικών πολιτικών που απευθύνονται σε πρόσφυγες και μετακινούμενους πληθυσμούς

να είναι σε θέση να διαχειρίζονται αποτελεσματικά πολύγλωσσα, πολυπολιτισμικά και διαφορετικών ταχυτήτων εκπαιδευτικά περιβάλλοντα

να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε ζητήματα διαχείρισης της τάξης και σε ψυχοικοινωνικού χαρακτήρα προκλήσεις που αναδύονται στο πεδίο της εκπαίδευσης μαθητών προσφύγων

να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε ζητήματα διαχείρισης της τάξης και σε ψυχοικοινωνικού χαρακτήρα προκλήσεις που αναδύονται στο πεδίο της εκπαίδευσης μαθητών προσφύγων

να είναι σε θέση να εντάσσουν τους μαθητές-πρόσφυγες στις μεικτές τάξεις, στο γνωστικό αντικείμενο που διδάσκουν, με αποτελεσματικό τρόπο, διαφοροποιώντας τη διδασκαλία τους

να έχουν εξοικειωθεί με τη μεθοδολογία και τις εκπαιδευτικές τεχνικές για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας

να μπορούν να αξιολογούν το γλωσσικό επίπεδο, καθώς και τις εκπαιδευτικές ανάγκες και προσδοκίες των μαθητών, ώστε να σχεδιάζουν αποτελεσματικότερες στρατηγικές διδασκαλίας

να είναι σε θέση να σχεδιάζουν ενδιαφέρουσες και συμμετοχικές διδακτικές ενότητες που συμβάλλουν στην παράλληλη ανάπτυξη όλων των γλωσσικών δεξιοτήτων (κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου)

να είναι εξοικειωμένοι με το διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό και να μπορούν να σχεδιάζουν εκπαιδευτικό υλικό και δραστηριότητες προσαρμοσμένο/-ες στις ανάγκες των μαθητών τους

να έχουν αναπτύξει τη διαπολιτισμική τους ικανότητα, μια βαθιά ενσυναίσθηση για ζητήματα ταυτότητας και ένταξης και αξίες που σχετίζονται με τα παιδιά ως φορείς δικαιωμάτων.

Πατήστε εδώ για να υποβάλλετε την αίτηση

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.