To STEAM ως επιταχυντής στο μάθημα της ιστορίας

Πώς θα φαινόταν στους μαθητές να σκέφτονται και να βρίσκουν λύσεις, μέσα στην τάξη, για τα καθημερινά – αυθεντικά προβλήματα; ή να ‘ερευνούσαν’ στην τάξη ως επιστήμονες;  και πώς όλα αυτά θα μπορούσαν να συνδυαστούν με το μάθημα της ιστορίας;

Ενδιαφέρουσες ιδέες για το πως μπορούν να απαντηθούν  τα παραπάνω και άλλα παρόμοια ερωτήματα  περιέχονται στο άρθρο των:

  • Κώστα Καλοβρέκτη,

Μεταδιδακτορικού Ερευνητή STEM, Διδάσκοντα  ΠΔ407 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας,

Τμήμα Πληροφορικής.

  • Σπύρου Κούρτη,

Φιλόλογου ΕΚΠΑ Med Eπιστήμες της Αγωγής.

  • Πολύδωρου Σταυρόπουλου,

Μηχανολόγου  εκπαιδευτικού, MSc STEM στην εκπαίδευση, Επόπτη ασφάλειας, υγείας και ποιοτικού ελέγχου.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό άρθρο 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *