Tech Talent School for Educators: Πρόγραμμα μαθημάτων Μαρτίου


Αθήνα, 27 Φεβρουαρίου 2020
Το Tech Talent School συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία με την υποστήριξη της «Microsoft Ελλάδος» και προσφέρει δωρεάν μια σειρά μαθημάτων για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Το πρόγραμμα Tech Talent School for Educators έχει δημιουργηθεί με σκοπό να ενισχύσει τη διδασκαλία και τη μαθησιακή εμπειρία μέσω των εργαλείων που παρέχουν οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας και απευθύνεται αποκλειστικά σε εκπαιδευτικούς και φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων. Το πρόγραμμα αφορά στην εκμάθηση σύγχρονων, καινοτόμων και εύκολων στη χρήση εργαλείων για τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού, ώστε το μάθημα στην τάξη να γίνει πιο αποτελεσματικό και ενδιαφέρον.
Μέσω των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, Δημόσιας και Ιδιωτικής Εκπαίδευσης θα έρθουν σε επαφή με νέες διαδραστικές και δυναμικές μεθοδολογίες μάθησης και θα παρακολουθήσουν δωρεάν μαθήματα, όπως: Οι παρουσιάσεις ως εκπαιδευτικό εργαλείο, Εισαγωγή στο Micro: bit. Ένα τεχνολογικό εργαλείο για την STEM εκπαίδευση, Δημιουργία κουίζ και ερωτηματολογίων για εκπαιδευτικούς σκοπούς, καθώς και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν την χρήση του βίντεο στην εκπαίδευση.
Το πρόγραμμα των μαθημάτων υλοποιείται στην Αθήνα, τα Τρίκαλα και την Βέροια και θα εμπλουτίζεται κάθε μήνα με νέα μαθήματα.

 Για την Αθήνα, στο Found.ation.
 Για τα Τρίκαλα, στον Μύλο Ματσόπουλου, έναν πολυχώρο Τέχνης και Πολιτισμού που αποτελεί τον πολιτιστικό “πνεύμονα” της πόλης των Τρικάλων.
 Για τη Βέροια στην πρότυπη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας, που έχει σημαντικό ιστορικό δράσεων γύρω από την πρόσβαση στη γνώση και τη διάδοση νέων τεχνολογιών, ενώ έχει βραβευθεί από το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates.
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τα σεμινάρια και να δηλώσουν συμμετοχή μέσα από
το site www.techtalentschool.gr

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *