Socialinnov: Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός στα ελληνικά σχολεία πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου Covid-19

Η πανδημία COVID-19 έχει μεταμορφώσει την καθημερινή μας ζωή, ενώ ένα σημαντικό μέρος της έχει πλέον μετακινηθεί στο διαδίκτυο. Η εκπαίδευση είναι ένας από τους τομείς που έχουν επηρεαστεί ιδιαίτερα από την παραπάνω αλλαγή. Αυτή η νέα εποχή δημιουργεί προκλήσεις και ευκαιρίες για την Εκπαίδευση, ενώ οι εκπαιδευτικοί καλούνται να προσαρμοστούν γρήγορα σε αυτές τις άνευ προηγουμένου περιστάσεις, προκειμένου να εξυπηρετήσουν το ρόλο τους, έχοντας ως σύμμαχο τα εργαλεία που προσφέρει η Τεχνολογία Πληροφορικής & Επικοινωνίας.  

Ο Socialinnov διενήργησε μια έρευνα προκειμένου να χαρτογραφήσει τις αλλαγές που έφερε η πανδημία στο εκπαιδευτικό τοπίο και να εξαγάγει χρήσιμα και σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των σχολείων στην εποχή του COVID-19. 

Τα πιο σημαντικά ευρήματα είναι: 

  • Η Ιδιωτική Εκπαίδευση συνεχίζει να ηγείται του Διαδικαστικού Μετασχηματισμού των σχολείων.
     
  • Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση έδρασε πιο γρήγορα και αποτελεσματικά από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας .
     
  • Οι φορείς που προωθούν την πιο την ψηφιακή Tra nsformation των ελληνικών σχολείων είναι η Mi nistry Παιδείας, της διεύθυνσης των σχολείων και των εκπαιδευτικών τους εαυτούς τους . Τ ο ανωτέρω εύρημα δείχνει μια σημαντική αλλαγή σε σχέση με τα ευρήματα της έρευνας προ-COVID-19, όπως και τότε , το Υπουργείο της Παιδείας δεν είχε αναδειχθεί σε καθοριστικό παράγοντα για την ψηφιακή μεταμόρφωση των σχολείων. 
  • Εξαιρετικά ενθαρρυντικό για το μέλλον της εξ αποστάσεως μάθησης είναι η πολύ θετική ανταπόκριση των εκπαιδευτικών , σχετικά με το πού πιστεύουν ότι οι πρακτικές της σύγχρονης / ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πρέπει να υιοθετούνται μόνιμα από τα σχολεία , σε περιπτώσεις όπου η φυσική εκπαίδευση δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
     
  • Υπάρχει επείγουσα ανάγκη κατάρτισης εκπαιδευτικών σε σύγχρονες / ασύγχρονες διαδικτυακές πλατφόρμες διδασκαλίας . Σχεδόν σε απόλυτη πλειοψηφία, οι εκπαιδευτικοί εκ νέου cognized την ανάγκη για τους αναβαθμίσουν τις δεξιότητές σης , με στόχο να γίνει στο μέλλον πιο αποτελεσματική στους ρόλους τους, με το να συνηθίσει με τα εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. 

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την έρευνα

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *