e Εγγραφές: Οδηγίες για τον τρόπο υποβολής της Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής – Δήλωσης Προτίμησης για το σχολικό έτος 2018-2019

Έγγραφο με ημερομηνία 30-5-2018 και θέμα: Οδηγίες για τον τρόπο υποβολής της Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής – Δήλωσης Προτίμησης για το σχολικό έτος 2018-2019,εξέδωσε το ΥΠΠΕΘ.

Οι οδηγίες αναφέρονται στους/τις ενδιαφερόμενους/-νες που εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 8 του άρθρου 21 του Ν.
4251/2014 (Α΄ 80), οι οποίοι/-ες εγγράφονται κατ’ εξαίρεση με ελλιπή δικαιολογητικά, και για τις περιπτώσεις των οποίων διευκρινίζονται τα εξής:
Οι Διευθυντές/Διευθύντριες ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. στους/στις οποίους/-ες απευθύνονται οι εν λόγω ενδιαφερόμενοι/-ες (των περιπτώσεων α, β, γ, δ των σελ. 5 & 6 της παραπάνω εγκυκλίου) προκειμένου να υποβάλουν την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης, ακολουθούν την παρακάτω διαδικασία:
1. Συγκεντρώνουν τα δικαιολογητικά όπως αναφέρονται κατά περίπτωση στην εν λόγω εγκύκλιο.
2. Αποστέλλουν αποκλειστικά με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Υπεύθυνη Δήλωση στις αρμόδιες Δ/νσεις της Γεν. Δ/νσης Σπουδών του ΥΠ.Π.Ε.Θ. δηλώνοντας τον αριθμό των αιτούντων, ώστε  να τους δοθεί η δυνατότητα να υποβάλουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση
Προτίμησης κατά το χρονικό διάστημα από 27 έως και 29 Ιουνίου 2018.
Οι Διευθυντές/Διευθύντριες ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. μπορούν να αναζητήσουν το έντυπο της Υπεύθυνης Δήλωσης στο σύνδεσμο «Χρήσιμα Έγγραφα» της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eeggrafes.minedu.gov.gr
Η δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τα ΓΕ.Λ. είναι: skonstantatos@minedu.gov.gr
Η δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τα ΕΠΑ.Λ. είναι: depek_merimna@minedu.gov.gr

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το έγγραφο του ΥΠΠΕΘ 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *