Μελέτη της επίδρασης εφαρμογής ψηφιακού διδακτικού σεναρίου, με προσέγγιση STEM, στην εκπαιδευτική διαδικασία
Το diodos.edu.gr έλαβε από τον κ.Πολύδωρο Σταυρόπουλο και δημοσιεύει άρθρο με τίτλο:
Μελέτη της επίδρασης εφαρμογής ψηφιακού διδακτικού σεναρίου, με προσέγγιση STEM, στην εκπαιδευτική διαδικασία
Στο άρθρο δίνεται ο ορισμός του ακρωνυμίου STEM, αναλύεται η χρήση της μεθοδολογίας STEM στην ανάπτυξη διδακτικών σεναρίων, γίνεται αναφορά στον όρο Καινοτομία στην εκπαίδευση (innovation of education), δίνονται πληροφορίες για τα Αποθετήρια Ψηφιακών Σεναρίων (repository educational scenarios), παρουσιάζεται εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση της πλατφόρμας Learning Designer