Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών για συμμετοχή στα προγράμματα της 2ης περιόδου επιμόρφωσης επιπέδου Β1 ΤΠΕ

Ολοκληρώθηκε την Τρίτη 28/11/2017 η διαδικασία υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών για συμμετοχή στη 2η περίοδο επιμόρφωσης επιπέδου Β1 στις  ΤΠΕ.

Υποβλήθηκαν συνολικά 14166 αιτήσεις.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τον πίνακα με τον αριθμό των αιτήσεων ανά διεύθυνση εκπαίδευσης και κατηγορία 

Από σήμερα Τετάρτη 29/11/2017 το απόγευμαμε την ολοκλήρωση της διαδικασίας κλήρωσης που θα ακολουθήσει λόγω του μεγάλου αριθμού αιτήσεων, για την κατανομή των αιτούντων εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα της επιλογής τους, οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να ενημερώνονται για το αποτέλεσμα της αίτησής τους, μέσω του πληροφοριακού συστήματος της πράξης

(http://e-pimorfosi.cti.gr/mis),

με χρήση των προσωπικών τους κωδικών πρόσβασης.

Τα προγράμματα της παρούσας περιόδου προβλέπεται να ξεκινήσουν στις 18/12/2017, ενώ ήδη, προγραμματίζονται οι επόμενες περίοδοι επιμόρφωσης  Β1 επιπέδου ΤΠΕ, για την Άνοιξη και το Φθινόπωρο του 2018.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με τα θέματα της επιμόρφωσης και τις σημαντικές ημερομηνίες, μέσω της Πύλης Ενημέρωσης του έργου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://e-pimorfosi.cti.gr

Η επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ, έχει διάρκεια 36 διδακτικές ώρες, συνιστά Εισαγωγική Επιμόρφωση για την Εκπαιδευτική Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε., απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων και υλοποιείται στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο.

Τα προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ υλοποιούνται σε όλη την Ελλάδα, αξιοποιώντας υποδομές Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) που είναι σχολεία ή άλλοι εκπαιδευτικοί φορείς, ενώ σε ένα μέρος των προγραμμάτων εφαρμόζεται το «μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης» (δηλαδή, υλοποιούνται προγράμματα που περιλαμβάνουν κυρίως σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης, καθώς και κατά περίπτωση, μικρό αριθμό δια ζώσης συνεδριών στο Κ.Σ.Ε.), δίνοντας έτσι τη δυνατότητα συμμετοχής και σε εκπαιδευτικούς που δεν είχαν προηγουμένως πρόσβαση στην επιμόρφωση (πχ. από νησιωτικές περιοχές, περιοχές με έλλειψη επιμορφωτών), καθώς δεν ήταν εφικτό να υλοποιηθούν στον τόπο τους προγράμματα με το «παραδοσιακό μοντέλο» (αποκλειστικά δια ζώσης επιμορφωτικές συνεδρίες).

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.