Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Εκπαιδευτικά Προγράμματα για το Γυμνάσιο και το Λύκειο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Οι κρατήσεις για την περίοδο μέχρι και 21 Δεκεμβρίου 2018 πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά. Μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας εδώ.

Στο Κατώφλι της Αρχιτεκτονικής

Σχεδιασμός/υλοποίηση: Χριστίνα Τσινισιζέλη, εικαστικός

Μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου παίρνουν μέρος σε ένα πραγματικό εργαστήριο κατασκευής μακέτας.

Στόχος του εργαστηρίου είναι  να προσεγγίσουν οι μαθητές την έννοια της αρχιτεκτονικής και να εξοικειωθούν με την  αρχιτεκτονική σύνθεση, δίνοντας μορφή στις ιδέες τους. Με αφορμή τα κτίρια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Έλλάδος, το Κανάλι και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος πειραματίζονται με τα εργαλεία του αρχιτέκτονα, όπως τα υλικά κατασκευής μακέτας, τη χρήση κλίμακας σχεδίασης, βασικών σχημάτων και γεωμετρίας και μαθαίνουν με ποιο τρόπο μια ιδέα μπορεί να μεταφερθεί είτε στο χαρτί (δισδιάστατη), είτε στη μακέτα (τρισδιάστατη).


Το κλίμα αλλάζει

Σχεδιασμός/υλοποίηση: Σχεδιασμός: Δρ Ι. Κωλέτσης, Δρ Ελ. Γαλανάκη, Φυσικοί – Μετεωρολόγοι, Επιστημονικοί Συνεργάτες του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.

Οι μαθητές με αφορμή τον μετεωρολογικό σταθμό του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και εργαλείο το πείραμα και την παρατήρηση μέσω ειδικών VR γυαλιών ανακαλύπτουν πώς ο άνθρωπος έχει επηρεάσει το κλίμα σε παγκόσμιο αλλά και σε τοπικό επίπεδο και αλλά και πως εξελίχθηκε η χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι μαθητές να μάθουν για τις αρχές βιοκλιματικού σχεδιασμού στο πλαίσιο του πως αυτές βρίσκουν εφαρμογή τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην καθημερινή λειτουργία του ΚΠΙΣΝ.


Η ηλιακή ενέργεια κι ένας κόσμος σε διαρκή κίνηση

Σχεδιασμός/ υλοποίηση: STEM education

Γιατί το νερό, ο ήλιος και ο άνεμος είναι πηγές ενέργειας; Με ποιο τρόπο δίνονται οι εντολές για να αρχίσει να κινείται μια μηχανή; Γιατί κινούνται στον ουρανό ο Ήλιος και η Σελήνη; Γιατί πνέουν οι άνεμοι και πώς κυλάνε τα ποτάμια;

Φύση, φυσικό περιβάλλον, μηχανές, κίνηση, ηλιακή ενέργεια, μετατροπή μορφών ενέργειας, τρόποι μεταφοράς της μηχανικής ενέργειας, αυτοματισμοί.

Οι μαθητές καλούνται να προσεγγίσουν τα παραπάνω ερωτήματα, δομώντας τις δικές τους μηχανικές κατασκευές, οι οποίες αποτελούν προσομοιώσεις πραγματικών μηχανών.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *