Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία: Να αποτραπεί η νέα απόπειρα υποβάθμισης της Μαθηματικής Παιδείας στο ελληνικό Λύκειο

Με δελτίο τύπου η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία ασκεί κριτική στις εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας για την οργάνωση και το περιεχόμενο της Γ’ Λυκείου.

Μαθηματικοποίηση με άγνοια Μαθηματικών σημαίνει παπαγαλία και έλλειψη κριτικής ικανότητας, αναφέρει Η Ε.Μ.Ε.

Η ΕΜΕ επιφυλάσσεται να διατυπώσει προς το παρόν τις αντιρρήσεις που αφορούν την αντιφατική τοποθέτηση του Υπουργού για τη σημασία και το ρόλο των Μαθηματικών και της Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Ο εξοβελισμός της μαθηματικής καλλιέργειας από τον «κορμό» των μαθημάτων της Γ’ Λυκείου, αναδεικνύει την λανθασμένη κατανόηση της διεθνούς εκπαιδευτικής εγρήγορσης για τη μετάβαση της κοινωνίας και της παιδείας των πολιτών στην εποχή της διεπιστημονικότητας, της ψηφιακότητας και του διαδικτύου, τριών διαστάσεων που έχουν συνδετικό κρίκο τα Μαθηματικά και τις λογικομαθηματικές διαστάσεις της ανθρώπινης νοημοσύνης.

Στην πρόσφατη συνάντηση με το ΙΕΠ η ΕΜΕ έθεσε τη σημασία της παρουσίας εκεί που υπήρχε μακρόχρονη απουσία και της αναβάθμισης της εκπροσώπησης της χώρας μας στις ευρωπαϊκές επιτροπές, τους διεθνείς οργανισμούς και τα προγράμματα (όπως το PISA) για ζητήματα μαθηματικής εκπαίδευσης. Την επίσημη αποδοχή αυτής της αναγκαιότητας από το ΙΕΠ και το Υπουργείο, απορρόφησαν, όπως δείχνουν οι σημερινές εξαγγελίες, οι επαναλαμβανόμενες πρακτικές ψωροκώσταινας.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το δελτίο τύπου της Ε.Μ.Ε. 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *