Ανακοίνωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την αξιολόγηση: Λήξη της απεργίας

 την απόφαση του Δ.Σ. η πρόταση για κατάθεση  κατευθυντηρίων γραμμών για την αξιολόγηση από την ΠΟΣΕΕΠΕΑ  σε ενιαίο κείμενο θα έθετε σε κίνδυνο την ενότητα των συλλόγων διδασκόντων στην οποία συμμετέχουν εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ – ΕΒΠ.  Για το λόγο αυτό ζητάμε από τα μέλη μας να συμπράξουν με τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς στα ήδη υπάρχοντα κείμενα που έχουν προταθεί.  

Είναι καίριας σημασίας  να διασφαλιστεί ότι σε κάθε σχολική μονάδα θα φανούν τα προβλήματα των σχολείων, τα οποία σκοπίμως αποκρύπτονται από την παρούσα αξιολόγηση την οποία επιβάλει το Υπουργείο Παιδείας.

Ειδικότερα, ζητήματα όπως η ύπαρξη των αναπληρωτών αποκαλύπτουν χρόνιες ανάγκες και δεν έχουν σταθερή βάση στα σχολεία, η έλλειψη προσωπικού, οι άθλιες κτηριακές συνθήκες οι οποίες επικρατούν σε πολλά σχολεία, οι συμπτύξεις τμημάτων, οι ελλείψεις εποπτικού υλικού και αναλυτικών προγραμμάτων στην ειδική εκπαίδευση, η απουσία έγκαιρης επιμόρφωσης για τα μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ, οι οποίοι εργάζονται στη γενική (εξειδικευμένη, ΣΔΕΥ) και ειδική εκπαίδευση, βαραίνουν αποκλειστικά το Υπουργείο Παιδείας κι όχι τους εργαζόμενους και τις σχολικές μονάδες.

Να σημειωθεί πως οι άθλιες κτιριακές συνθήκες δεν πρόκειται μα διορθωθούν ούτε με το θεσμό των χορηγών ούτε με την ιδιωτική πρωτοβουλία και πως το ΥΠΑΙΘ θα πρέπει να πάψει  να αποπροσανατολίζει τον κόσμο και να ποντάρει στην τυχούσα άγνοια.

Η δημιουργία σχολείων δύο ταχυτήτων δεν υφίστανται σ’ ένα δημοκρατικό κ γνήσια εκπαιδευτικό κράτος. Αυτό είναι που επικοινωνούν όλες οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, εκ των οποίων  φυσικά και η ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Η επιχειρούμενη φίμωση της εκπαιδευτικής κοινότητας, ο πόλεμος προς τους εκπροσώπους αυτών, ο οποίος ξεκίνησε με την παντελή έλλειψη διαλόγου από πλευράς ΥΠΑΙΘ προς τις εκπαιδευτικές  ομοσπονδίες, η διάλυση των υπηρεσιακών συμβουλίων από εκλεγμένους αιρετούς  και η αντικατάσταση τους με δοτούς είναι μόνο η αρχή αυτού που επιχειρείται και φυσικά αφορά συνολικά τους δημόσιους υπαλλήλους και όχι αποκλειστικά την εκπαίδευση. 

Είναι προφανές ότι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν στοχεύει στην γόνιμη αξιολόγηση που κανείς μας δεν αρνήθηκε αλλά στη δημιουργία ενός διαφορετικού εκπαιδευτικού συστήματος το οποίο εγκυμονεί κινδύνους για τη μόρφωση των παιδιών αυτής της χώρας.

Η διασφάλιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης,

Η υποστήριξη των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων,

Η έκφραση της ελεύθερης γνώμης,

Είναι ο δρόμος προς τη δημοκρατία!!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.