Ένωση Ελλήνων Φυσικών : 22ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: το 2022 ως έτος ορόσημο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την αναβάθμιση τους εκπαιδευτικού τους έργου»

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ

22ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

«Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου:

το 2022 ως έτος ορόσημο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού τους έργου»

30 Σεπτεμβρίου – 1 Οκτωβρίου 2022

Παρασκευή  17:00-21:30 Δια ζώσης

Χώρος Διεξαγωγής : Σεράφειο  Δήμου Αθηναίων Εχελιδών 19 & Πειραιώς 144

Σάββατο 10:00-17:00

Εξ αποστάσεως

                                          ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η  Ένωση Ελλήνων Φυσικών πραγματοποιεί το  22ο ΠανελλήνιοΕκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: το 2022 ως έτος ορόσημο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την αναβάθμιση τους εκπαιδευτικού τους έργου». Οι μεγάλες θεσμικές μεταρρυθμίσεις και οι σημερινοί κοινωνικοί δομικοί μετασχηματισμοί στον χώρο της εκπαίδευσης έχουν επιφέρει αλλαγές στην καθημερινότητα του σχολείου, αλλά και στις ζωές των εκπαιδευτικών. Οι θεσμικές μεταρρυθμίσεις, πέραν άλλων, θέτουν και τους εκπαιδευτικούς ως μάχιμους πρωταγωνιστές για την διαμόρφωση ενός νέου τοπίου στην παιδαγωγικούς θεσμούς. Οι εκπαιδευτικοί, ως ενεργό κομμάτι της κοινωνίας διεκδικούν ένα σύγχρονο, πολυθεματικό και ανοικτό σχολείο, το οποίο θα λειτουργεί με τις αρχές της συμπερίληψης, αλλά και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Αυτό το σχολείο πρέπει να υποστηρίζει την προσαρμοστικότητα των μαθητών, την ανάπτυξη της κατανοησημότητας τους για τα σύνθετα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν ως αυριανοί πολίτες – μέλη της κοινωνίας μας, αλλά πρέπει ταυτόχρονα, να τους υποδέχεται με «ανοικτή» αγκαλιά. Σε αυτήν την κρίσιμη μετάβαση όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας με επαρκή και διακριτά προσόντα για την αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων της σχολικής κοινότητας και των μαθησιακών περιβαλλόντων, καλούνται να είναι κεντρικοί πρωταγωνιστές.

 Στο Συνέδριο θα συζητηθούν και θα διαμορφωθούν προτάσεις  για τις θεσμικές  και αναγκαίες αλλαγές που χρειάζεται άμεσα το σημερινό σχολικό περιβάλλον, ώστε να προάγονται αποτελεσματικά η ανοχή στην διαφορετικότητα, η συνύπαρξη, η αμοιβαιότητα, και κυρίως η συνεργασία όλων των μελών της εκπαιδευτικής  κοινότητας. Το πρώτο και καθοριστικό λόγο πρέπει να έχουν οι εκπαιδευτικοί που πιστεύουν στο σύγχρονο και αποτελεσματικό σχολείο εστιάζοντας σε διδακτικά ειδικευμένες πρωτοβουλίες, με βάση τις συνεχώς διευρυμένες παιδαγωγικές τους γνώσεις, τα τυπικά ή και άτυπα προσόντα τους σε συνδυασμό με τις κοινωνικές τους δεξιότητες, ώστε να προάγονται καινοτόμες και ριζοσπαστικές σχολικές εκπαιδευτικές δράσεις, συμβατές με την πολυπλοκότητα των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η κοινωνία.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

 1.   Η  αξία του εκπαιδευτικού  έργου

 2.   Συνύπαρξη στο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον

 3.   Ειδικά Θέματα στο Εκπαιδευτικό profile

 4.   Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και Συστημάτων

 5.   Η Διάσταση του Φύλου στο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον

 6.   Ο/Η Επαρκής Εκπαιδευτικός στο πλαίσιο της σχολικής τάξης

 7.   Ο/Η Καινοτόμος Εκπαιδευτικός στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας

 8.   Ο/H Εκπαιδευτικός ως λειτουργός της μάθησης

 9.    Σχεδιασμός δράσεων της  Εκπαιδευτικής Μονάδας

10.  Διασφάλιση Ποιότητας του Εκπαιδευτικού Έργου

11.  Συνεργασία Ανθρώπινου Δυναμικού στην Εκπαίδευση

12.  Σχεδιασμός Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση

13.  Τεχνικές Επικοινωνίας και Διαχείρισης Συγκρούσεων στο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον

14. Ψηφιακό portfolio εκπαιδευτικών δράσεων

15. Ψηφιακές μορφές αξιολόγησης μαθητών/μαθητριών 

16. Θεωρητική και εργαστηριακή αξιολόγηση: ένας πολύπλευρος μηχανισμός αξιολόγησης για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

17. Διαδικτυακό αποθετήριο σχολικών – εκπαιδευτικών δράσεων: μια αξιολόγηση σε δημόσια διαβούλευση

18. Οι ειδικοί όροι αξιολόγησης των Εργαστηριακών Κέντρων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

19. Αξιολόγηση Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών για όλες τις βαθμίδες

20. Ο συμβουλευτικός ρόλος του/της εκπαιδευτικού ως μέντορα, για την προσαρμογή των μαθητών και των μαθητριών στο σχολικό περιβάλλον

21. Ψυχικό στρες και προσαρμοστικότητα στην εκπαίδευση

Δηλώσεις συμμετοχής Συνέδρων KAI εισηγητών έως 24–9 -2022

Πλήρης εισήγηση έως 26- 9- 2022

Αποστολή  εργασιών στο eefsinedrio2019@gmail.com

Κόστος Παρακολούθησης: 10 ευρώ.

         Κόστος Eισήγησης : 20 ευρώ

         ΠΡΟΣΘΕΤΑ

         Κόστος Δημοσίευσης Εργασίας στα Πρακτικά :10 ευρώ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να λάβετε το link για την αναμετάδοση του Συνεδρίου το οποίο θα πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας zoom θα πρέπει να μας αποστείλετε στο eefsinedrio2019@gmail.com μέσα στις προθεσμίες που αναγράφονται  πιο πάνω σκαναρισμένο το καταθετήριο πληρωμής σας στο λογαριασμό της Ε.Ε.Φ.

Στο Συνέδριο μπορείτε να συμμετάσχετε είτε ως εισηγητές είτε ως σύνεδροι τόσο με φυσική παρουσία όσο και εξ αποστάσεως.

 Τράπεζα:  Eurobank

Αριθμός Λογαριασμού:  0026.0327.40. 0200253706

IBAN:  GR2402603270000400200253706

BIC:  ERBKGRAA

Δικαιούχος Λογαριασμού:  ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Στο καταθετήριο θα πρέπει να αναγράφεται στην αιτιολογία οπωσδήποτε  Κ.Ε 222  και Ονοματεπώνυμο

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ  ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ  ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:  Φιλντίσης Παναγιώτης, Α ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ε.Ε.Φ

ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

Βουλτσίδης Παντελής, Σύμβουλος Επιστημονικού Έργου και μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης  (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.)

Γουρναρόπουλος Γεώργιος, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Πρώην Δ/ντής Σχολ. Μονάδας

Γιαλούρης  Παρασκευάς, Διευθυντής Β/θμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας

Ζμπάινος Δημήτριος, Αναπληρωτής Καθηγητής, στην Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, του Χαροκόπειου Παν/μιου

Κοντογιάννης  Μιχάλης, Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, Επιστημονικός Συνεργάτης του Αντιπροέδρου της Βουλής .

Μαρίνος  Ανδρέας, P.PhD, PhD, M.ed, Διευθυντής Β΄θμιας Εκπαίδευσης Ανατολικης Αττικής

Παπακωνσταντίνου Γεώργιος, Επίκουρος Καθηγητής ,Οργάνωση ∆ιοίκηση και Οικονοµικά της Εκπαίδευσης

Σαλβαρά Μαρίνα, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, M.Ed. Special Education, Ph.D.,  Didactics, Post-Ph.D Special Education, Στέλεχος Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ  Β Αθήνας

Τσίτσας Γεώργιος, Συμβουλευτικός Ψυχολόγος και Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. 

EΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Βρακάς Γιώργος ,MA Ειδικής Αγωγής – Μαθηματικός Β∕θμιας Εκπαίδευσης,

Υπ. Διδάκτωρ Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής ΠΑΜΑΚ

Κολοβού Σταυρούλα,  Στέλεχος-Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ  Δυτικής Μακεδονίας

Δρ. Κοτσιφάκος  Δημήτριος,(Post-Doc, PhD, MSc),Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστημίου Πειραιώς

Κυριακός Δημήτρης, Πληροφορικός, Διευθυντής ΙΕΚ Αιγάλεω, Ειδικός Γραμματέας ΠΑΝ.Ε.Δ.Δ.Ι.Ε.Κ.

Κυρίτση Αναστασία, Εκπ/κος, Msc Εκπαίδευση & Πολιτισμός Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Μαγκαφάς Λυκούργος, Καθηγητής Τμ. Φυσικής  Καβάλας-Διεθνές Πανεπιστήμιο

Μήτσιου Γλυκερία, Διδάκτωρ Νευροψυχολογίας –  Μαθησιακών Δυσκολιών 

Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Παπαϊωάννου Άλκηστις ,Αν Καθηγήτρια  Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Σαλβαρά Μαρίνα, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, M.Ed. Special Education, Ph.D., Didactics, Post-Ph.D Special Education, Στέλεχος Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ  Β Αθήνας

Σιδηροπούλου Μάλαμα ,Φυσικός, Διευθύντρια Σχολικής Μονάδας

Τανός Ηλίας, Φυσικός, Διευθυντής Σχολικής Μονάδας

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Βενιζέλος Αναστάσιος, Φυσικός, Διευθυντής Σχολικής Μονάδας

Γεώργα Αναστασία, Φιλόλογος, M.E.d  στις Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας

Ζωγοπούλου Δήμητρα, Φιλόλογος, Ειδική Παιδαγωγός, M.E.d.Ειδική(Ενιαία)Εκπαίδευση

Koλέτσιος  Γεώργιος, Φυσικός ,Καθηγητής Β∕θμιας Εκπαίδευσης,

Λιάπη Ευαγγελία, Φιλόλογος, Στέλεχος της Ειδικής Εκπαίδευσης

Παρασκευόπουλου Κατερίνα ,Στέλεχος της  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Παναγιωτόπουλου Γεωργία ,Φυσικός, Στέλεχος της Εκπαίδευσης

Πουρή Αθηνά ,Φυσικός – Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης

Τσιμή Ροδόκλεια ,Φυσικός  – Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ:  Γεώργα Αναστασία,

Ζωγοπούλου Δήμητρα

Τηλέφωνα επικοινωνίας Ένωση Ελλήνων Φυσικών: 2103635701- 6936004508

ΑΙΤΗΣΗ   ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 

ΕΠΩΝΥΜΟ:…………………………..………………………..

ΟΝΟΜΑ: ……………………………………………………………..

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: …………………………………………………..

TIΤΛΟΣ  ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ:………………………………………..

…………………………………………………………………….

Ε- ΜΑΙL: …………………………………………………………

ΤΡΟΠΟΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:…………………………………………….

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.