ΥΠΠΕΘ: Διευκρινίσεις σχετικά με τη λειτουργία των Ηλεκτρονικών Εγγραφών

Ανακοίνωση σχετική με την λειτουργία της πλατφόρμας ηλεκτρονικών εγγραφών e-εγγραφές, την πορεία των εγγραφών και τις πληροφορίες για δυσλειτουργία και διακοπές στη λειτουργία του συστήματος εξέδωσε το ΥΠΠΕΘ.

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης . .

Με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο, σας ενημερώνουμε ότι η εφαρμογή eeggrafesπου αφορά τις εγγραφές και ανανεώσεις εγγραφών των μαθητών σε δημόσια ΓΕΛ και ΕΠΑΛ λειτουργεί κανονικά στην ηλεκτρονική σελίδα https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/ και λειτουργούσε απρόσκοπτα όλο το Σαββατοκύριακο, όπου υποδέχθηκε ένα πλήθος γύρω στις 8.000 εγγραφές.

Η πλατφόρμα των ηλεκτρονικών εγγραφών δεν παρείχε τις υπηρεσίες αιτήσεων μόνο στις 17/5/2018, από τις 11.00 έως στις 18/5/2018 στις 06.00 λόγω εργασιών στο πληροφοριακό σύστημα taxisnet. Η αδυναμία παροχής υπηρεσιών συνέβη λόγω της διαλειτουργικότητας των δύο πληροφοριακών συστημάτων και δεν οφείλεται σε αστοχία λειτουργίας της εφαρμογής e-eggrafes. Σε ενδεχόμενη περίπτωση αδυναμίας λειτουργίας της εφαρμογής (λόγω taxisnet) ή εργασιών συντήρησης θα υπάρχει σχετική ενημέρωση στην αρχική σελίδα της εφαρμογής e-eggrafes.

Η ηλεκτρονική εγγραφή/επανεγγραφή πραγματοποιείται από τους κηδεμόνες των μαθητών σε περίπτωση ανηλίκων με χρήση των κωδικών taxisnet ή  με τους κωδικούς taxisnet του ιδίου του μαθητή σε περίπτωση ενηλίκου. Το επώνυμο του κηδεμόνα στο taxisnet πρέπει να συμφωνεί με αυτό που είναι καταχωρισμένο στο πληροφοριακό σύστημα myschool, γι’ αυτό σε περίπτωση αδυναμίας ταυτοποίησης του κηδεμόνα θα πρέπει οι κηδεμόνες να επικοινωνούν με τον Διευθυντή του σχολείου φοίτησης.

Παρακαλούμε επίσης όλα τα ΜΜΕ να συμβάλλουν στην έγκυρη ενημέρωση των κηδεμόνων των μαθητών/-τριών, με βάση την σχετική εγκύκλιο που έχει αποσταλεί στα Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας.

You may also like...

1 Response

  1. Μαρία Νιδριώτη says:

    Εγώ τώτα προσπαθώ να μπω στη σελίδα και είναι κενή, δεν βγάζει τίποτα!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *